12 January, 2013 | Posted in:Articole, Dieta/Stil de viata, Preventie, Recuperare / Auto-ajutor, Traind cu persoane care sufera de depresie

Rasetele iti ascut inteligenta si-ti stimuleaza sanatatea!  laugh

Ai inteles deja din articolul precedent cat de benefic este pentru organismul uman,  rasul. Indraznesc sa spun chiar ca surasul si fratele sau mai mare, rasul, fac parte din natura noastra.

Nu vreau sa vorbesc prea mult despre toate lucrurile bune pe care “le face” rasul pentru ca deja am acordat acestui subiect un spatiu special, aici.

Cert este ca rasul este foarte sanatos; prin ras redescoperi starea “de bine” si “de fericire”, prea des reprimate in lumea asta “moderna” sumbra, serioasa si rapida.

Este o idee minunata sa reinvatam sa radem cat mai des! Asa ca… haide! 🙂

Exista o sumedenie de exercitii de ras pe care le poti face singur sau in grup. Totul tine de imaginatia si inventivitatea ta. Poti sa incepi sa razi… mimand rasul sau improvizand pe marginea diferitelor situatii din viata reala.

S-ar putea sa ti se para o nebunie faptul ca exista exercitii… chiar si pentru ras. Si eu gandeam la fel, candva.

Trebuie sa-ti iasa din minte ideea ca – ai nevoie de un motiv ca sa razi. Motivele ti le poti oferi chiar tu! – incepe doar sa razi! Nu uita ca “pofta vine mancand”.  hilarious-poems-laughing-cartoon2

Iata 16 idei pentru un ras copios

1. Gandeste-te la o situatie sociala incomoda si-ncepe sa razi. De exemplu, sireturile de la pantofi dezlegate, pasta de dinti ramasa pe barba, crema de ras de dupa urechi, etc.

2. Nu stiu de ce sa rad! Incepe cu un zambet (poti sa te prefaci – e perfect) si ridica din umeri. Acum esti cu un zambet pe toata fata (chiar daca este unul fals). Priveste-te in oglinda sau pe altcineva care este langa tine si incearca sa transmiti urmatorul mesaj doar prin mimica: “Eu chiar nu stiu de ce am ras.”

3. Vocalele rasului. Sa invatam care sunt aceste vocale miraculoase! Razi in tonalitatea sunetelor urmatoare: “A” – “aaaaa ha ha ha ha ha”. “E” – “eeeeee he he he he “; “I” – “iiiii hi hi hi hi”. “O” – “ooooo ho ho ho ho”. Bucura-te ca un copil de aceasta experienta! 🙂

4. Bate din palme in fata chakrei inimii.

  • Concentreaza-te pe abdomenul tau si razi “ho ho ho”. 
  • Concentreaza-te pe piept si razi “ha ha ha ha”.
  • Schimba alternativ intre abdomen si piept, in sus si-n jos si striga “ho ho ha ha ho ho ha ha”.

5. Intinde-ti mainile catre cer, concentreaza-te pe zona pieptului si, timp de un minut, incepe sa razi “ha ha ha ha”.

6. Acest exercitiu il poti face in orice moment al zilei dar cel mai benefic este seara si dimineata. Canta mantra “om” timp de un minut. Canta cu propria melodie. Simte cu tot corpul energia acestei mantre si rezoneaza cu ea. Canta “Om” pana ajungi la o stare de liniste, de calm. Pastreaza aceasta stare in continuare.

7.Rasul salut. Atunci cand te alaturi unui grup de prieteni, saluta toata lumea ca de obicei (de exemplu cu imbratisari, strangeri de mana, etc.) apoi inlocuieste cuvintele cu zambete, urmate de rasete nestingherite.

8.Rasul lui Mos Craciun. Spune “Ho ho ho” in timp ce te tii cu mainile de abdomen. Imagineaza-ti ca rasul tau pleaca din abdomen.

jolly_santa_claus_holding_his_belly_and_laughing_ho_ho_ho_0521-1012-0313-4538_SMU

Cum te simti facand asta? Mie mi se pare unul dintre cele 

mai distractive exercitii de ras.

9. Incearca sa fii serios. Indiferent ca esti singur sau cu un cunoscut, incearca sa vorbesti cu o mina serioasa in timp ce-ti opresti orice urma de zambet. Tine un discurs serios si cerele si celorlalti sa ramana, de asemenea, seriosi.

10. Rasul picant. Imagineaza-ti ca tocmai ai servit ceva foarte iute si ca te ustura foarte tare limba. Incepe sa-ti faci vant cu mana, miscand-o in sus si-n jos in timp ce spui: “Hiiii… Hiii… Hiii”.

11. Rasul fortat. Doar razi, prefa-te ca razi si observa ce se intampla.

12. Rasul de iertare. Varianta 1: Razi aducandu-ti aminte de greselile facete sau “ca si cand” iti aduci aminte… Varianta 2: Saluta oamenii cu care esti si spune-le “te iert”.

13. Imita vocea unui cunoscut sau a unei celebritati.

14. Rasul emotional. Imita rasul plin de emotie: tritete, furie, nebunie, bucurie, plictiseala, confuz, etc.

15. Aloooo-ha! Acesta este un alt fel de a spune “Aloha”; de preferinta acest exercitiu se face asezat in genunchi. Ridica bratele deasupra capului in timp ce inspiri si spui “Aloooooo”, apoi apleaca-te in fata si expira brusc strigand “ha”. Antreneaza in toata nebunia asta, diafragma. 🙂

16. Mergi si razi. In timp ce mergi pe jos in ritm alert, repeta la fiecare pas un cuvant/silaba care-ti starneste rasul (de exemplu “ha”). Poti face asta cu voce tare sau nu, te vei amuza oricum.

Daca aceste exercitii ti se par cel putin ilare sau comice, esti pe drumul cel bun – deja zambesti. :)

Pe tine ce te face sa razi? Completeaza lista exercitiilor de ras cu unele personale.

Dupa ce incerci cel putin unul dintre exercitii, impartaseste experienta cu noi; ne-ar putea amuza si am mai gasi inca un motiv de ras.

felixthecat1


Print pagePDF page

2 Comments

  1. authentic michael kors outlet
    9 April, 2013

    Leave a Reply

    Best wishes!Your blog is very good! http://youtu.be/xjdS5XhFVZ4

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*


CommentLuv badge

Return to Top ▲Return to Top ▲